Wednesday, 9 September 2015

As salam.

Hi semua.

Dah lama rasanya nak bagitahu pasal minat saya yang memang dah lama terpendam.
Tak padam pun, tapi pendam dek kerana tak ada kemudahan nak buat.
Saya sebenarnya dah start jahit dah lama, tapi stop kejap lepas kerja, sebab takde mesin jahit.
Kat kg adala.

Sekarang ni saya betul2 nak serius dalam bidang ni maka terwujudlah cottonbyfatihahct.

Doakan perniagaan saya ni berkembang maju ya In Sha Allah... Amin. 


Saya baru nak bertatih dalam dunia bisnes ni. Jadi nak minta ramai2 rakan di luar sana support saya ya. Banyak lagi ilmu yang perlu saya timba lagi. Semoga dipermudahkan...In Sha Allah.

Antara produk yang saya jual 
~ totebag
~ cushion pin
~ cotton
~ etc









Jom pakat follow instagram saya ya @cottonbyfatihahct



Notakakicagu: Semoga segala urusan kami berjalan lancar dan diberkati. Amin Ya Rabbal Alamin.,                            Sesape yang nak mintak saya promotekan product pun boleh. Tq

    Wish me luck!! Amin~

No comments: